دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 25 مرداد 1399/ شماره 94
شروع هفته‌ و تداوم کاهش قیمت های جهانی، میانگین هفتگی دلار نیمایی از 18 هزار و 700 گذشت/میانگین روزانه، اعلام نشد!، دلار صرافی‌ها بدون تغییر ماند، بازار در فاز سکون، خاتمه معاملات نفت با 44 دلار، افزایش 1 دلاری قیمت نفتا و آغاز هفته و اصلاح 72 هزار واحدی بورس تهران
پست های رادیویی مرتبط:

پنجشنبه 23 مرداد 1399 | سقوط 21 درصدی معاملات

چهارشنبه 22 مرداد 1399 | میانگین هفتگی دلار نیمایی در مسیر صعود

شروع هفته‌ و تداوم کاهش قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 14 آگوست 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به جز ABS ،PVC و پلی استایرن معمولی که افزایشی بودند، عمدتا کاهشی یا بدون تغییر هستند.

میانگین هفتگی دلار نیمایی از 18 هزار و 700 گذشت/میانگین روزانه، اعلام نشد!
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 18 هزار و 726 تومان و اختلافِ آن با دلارِ قیمت های یکشنبه 19 مرداد، به 342 تومان افزایش، رسید. میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز مرز 18 هزار و 700 تومان را شکست. گفتنی است سامانه سنا امروز قیمتی را برای میانگین روزانه اعلام نکرد. میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال 5 هزار و 131 تومان افزایش دارد.

دلار صرافی‌ها بدون تغییر ماند
صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به پنجشنبه قبل، 22 هزار و 50 تومان اعلام کرد. اختلاف قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال تا امروز 7 هزار و 150 تومان معادل 47 و 9 درصد افزایش داشت. 

بازار در فاز سکون
با توجه به اینکه دلار نیمایی تا امروز 342 تومان افزایش داشته و حداقل از سمت دلار نیمایی، قیمت های پایه، فردا، احتمالا صعودی خواهد بود، امروز در بازار آزاد، میل به فروش کمتر شده بود و فروشندگان مواد اولیه به امید افزایش قیمت ها، دست از فروش کشیده بودند. در بین قیمت ها، پلی استایرن و ABS ها، نسبت به سایر گروه ها که عمدتا نسبت به آخر هفته قبل تغییر نداشتند، امروز افزایشی شدند.

خاتمه معاملات نفت با 44 دلار
معاملات بازارهای جهانی نفت، هفته گذشته را با 44 دلار به پایان رساند. قیمت نفت که در هفته گذشته تا بالای مرز 45 دلار نیز پیش رفت، در پایان معاملات روز جمعه به 44 دلار عقب نشینی کرد. قیمت پایانی نفت برنت 44 دلار و 80 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 42 دلار و 1 سنت.

افزایش 1 دلاری قیمت نفتا
قیمت نفتا که پنجشنبه را بدون تغییر و با همان قیمت 376 دلار به پایان رسانده بود، جمعه با 1 دلار افزایش به 377 دلار رسید. آخرین قیمت نفتا: 377 دلار و 9 سنت.

آغاز هفته و اصلاح 72 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 24 هزار واحد کاهش به پایان برد امروز را نیز کاهشی آغاز کرد و با 72 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 903 هزار واحد رسید.

تیم تولیدمحتوای آنچه شنیدید:
متن: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی نژاد
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟